facebook

Pomoc.

  1. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie PSprint.

    1. Z banku zdjęć wybierz interesującą Cię fotografię. Dla ułatwienia możesz skorzystać z wyszukiwarki, bądź też ze stworzonych przez Nas kategorii.
    2. Uzupełnij informację dotyczące wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowego efektu, laminowania fototapety/fotoobrazu
    3. Wypełnij formularz  dostawy.
    4. Dokonaj płatności za zamówioną/ny fototapetę/fotoobraz za pomocą przelewu lub płatności PayU.
    5. Oczekuj dostarczenie przesyłki.
  2. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie  PSprint.

    1. Przelew bankowy (za datę płatności uważa się datę zaksięgowania wpłaty na koncie PSprint).
    2. Przelew internetowy w serwisie PayU.
  3. Czy płatność można dokonać przy odbiorze?

    Z racji tego, iż produkty w naszym sklepie są przygotowywanie dla każdego klienta indywidualnie (konkretne zdjęcie, wymiar, itp.) konieczne jest dokonanie przedpłaty. Proszę  o  dokonywanie przemyślanych zakupów.

  4. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia to 7dni.

  5. Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

    Koszt wysyłki zamówienia to 20zł przy wyborze opcji przedpłaty na konto lub płatności za pośrednictwem PayU.

  6. Czy fototapeta będzie miała dokładnie taką samą kolorystykę jak na monitorze?

    Tapeta może nieznacznie różnić się kolorystycznie od tego co jest widoczne na monitorze. Spowodowane to jest różnymi odcieniami białego tła a także tym że monitor przedstawia kolorystykę w przestrzeni kolorystycznej RGB natomiast Fototapety drukowane są w przestrzeni kolorystycznej CMYK.

  7. Co zrobić gdy paczka dotrze uszkodzona ?

  8. Jakiego kleju potrzebuję do fototapety?

    Aby przykleić fototapetę do ściany, wystarczy standardowy klej do tapet. Polecamy klej Metylan, ponieważ jest on sprawdzony, dobry i tani (Standard, Special).

    Kleju nie należy stosować w momencie kiedy fototapeta została wydrukowana na materiale „ Fototapeta na Folii Samoprzylepnej”

  9. Czy mogę coś zmienić w zdjęciu, które widziałam(em) na Waszej stronie?

    Oczywiście istnieje możliwość Przerobienia zdjęcia. Wiąże się to jednak z praca grafika. Jeżeli Jesteś zainteresowany taka usługą prosimy o kontakt emailowy sklep@psprint.pl. Koszt takiego zamówienia wraz z pracą grafika ustalany jest indywidualnie.

  10. Gdy wpisuję swoje wymiary, na zdjęciu pokazuje mi się ramka. Co ona oznacza?

    Tą „ramką” jest kadr, który można wydrukować z danego zdjęcia przy podanych rozmiarach. Podając swoje rozmiary, mają one odpowiednie proporcje. Jeżeli proporcje zdjęcia są inne, na zdjęciu pojawia się kadr, który określa obszar zdjęcia, który można wydrukować przy podanych proporcjach. Kadr można przesuwać i zmniejszać.

  11. Czy mogę zmienić kadr lub przesunąć kadr?

    Tak. Kadr który się pojawiła można przesuwać w każdą stronę a także zmniejszać i zwiększać, dzięki czemu możemy wybrać interesującą nas cześć zdjęcia. Fototapeta zostanie wydrukowana z takiego fragmentu jaki zostanie zaznaczony.

  12. Kiedy potrzebny jest laminat?

    Laminat potrzebny jest w momencie kiedy tapeta narażona jest na uszkodzenia mechaniczne, jednak przy każdym zamówieniu zalecamy zastosowanie laminatu.

  13. Co to jest laminacja?

    Laminat to to cienka warstwa bezbarwnego materiału który zabezpiecza fototapetę przed uszkodzeniami mechanicznymi, zabrudzeniami, kurzem itp.

    Występują dwa rodzaje laminatów płynny i stały (rolowy) w przypadku tapet na materiale „Fototapeta Latexowa” oraz „Fototapeta Fizelinowa” stosuje się laminat płynny natomiast w przypadku fototapety na materiale „Folia Samoprzylepna” stosuje się laminat stały.

  14. Czy muszę się logować, aby złożyć zamówienie?

    Korzystając z naszego formularza możesz złożyć zamówienie bez konieczności logowania się lub zakładania konta.

  15. Wiadomość z potwierdzeniem do mnie nie dotarła. Co mam zrobić?

    Jeżeli po złożeniu zamówienia (po wyświetleniu się komunikatu „zamówienie zostało przyjęte do realizacji”) nie dostałeś emaila skontaktuj się z naszym biurem sklep@psprint.pl. Sprawdź także folder Spam ponieważ często wiadomości tego typu zostają przekierowane do tego folderu.

  16. Czy dostanę potwierdzenie złożonego zamówienia?

    Tak. Wszystkie potwierdzenia zostają wygenerowane automatycznie. Potwierdzenie powinno zostać wygenerowane po każdej zmianie statusu zamówienia (złożenie zamówienia, zaksięgowanie płatności, wysyłka zamówienia)

  17. Gdzie znajdę numer konta, na który mam przelać pieniądze?

    Dane do przelewy możesz znaleźć w zakładce „KONTAKT” . Zostaną one także wysłane w emailu potwierdzającym złożenie zamówienia.